Εξηγήσεις σχετικά με την μείωση των χρηματοδοτήσεων από το Περιφερειακό Πρόγραμμα για οδικά έργα, προσπάθησε να δώσει ο Υφυπουργός Οικονομικών Χρήστος Φώλιας, απαντώντας σε ερώτημα του βουλευτή Εύβοιας Δημήτρη Πιπεργιά.

Ωστόσο, οι απαντήσεις του δεν ήταν πειστικές, και το θέμα του αποκλεισμού της Εύβοιας από τα κονδύλια του Περιφερειακού Προγράμματος παραμένει ανοικτό.
Ο Υφυπουργός υποστηρίζει ότι, παρουσιάστηκε η ανάγκη να ενισχυθεί το κονδύλι της εθνικής συμμετοχής στο έργο Σχηματαρίου – Χαλκίδας, και λόγω επικαιροποίησης των τιμών, και γιατί η εθνική συμμετοχή αυξήθηκε από το 25% στο 50%.
Αναφέρει ακόμη ο κ. Φώλιας ότι, τα οδικά έργα παρουσιάζουν χαμηλή απορροφητικότητα, και αυτός ήταν ο λόγος που μεταφέρθηκαν χρήματα αλλού, ώστε να μην χαθούν.
Εκείνο όμως που προφανώς δεν γνωρίζει είναι ότι, η Εύβοια έχει τον μεγαλύτερο ρυθμό απορρόφησης κονδυλίων σε ολόκληρη την Περιφέρεια, οπότε, τα χρήματα που προορίζονται για οδικά έργα στην Εύβοια δεν πρόκειται να χαθούν.
Ο Υφυπουργός αναφέρει ακόμη ότι το οδικό έργο Κάρυστος – Πόρτο Λάφια βρίσκεται υπό ένταξη, ενώ δεν έχει υποβληθεί καμία πρόταση για τις παρακάμψεις Βασιλικού, Αμαρύνθου και Αλιβερίου.
Παράλληλα, δεν έχει υποβληθεί καμία πρόταση για τον κάθετο και διαμήκη οδικό άξονα.
Αναφέρεται ακόμη στην απάντηση του Υφυπουργού ότι, έχει ενταχθεί το έργο επέκτασης του Λιμανιού Καρύστου, η κατασκευή αγκυροβολίου στο λιμάνι της Κύμης και η βελτίωση των εγκαταστάσεων στο λιμάνι της Λιναριάς Σκύρου.
Παράλληλα, δεν έχει υποβληθεί καμία πρόταση για τα λιμάνια Μαντουδίου και Μαρμαρίου. 

Γιάννης Μπουροδήμος, Υποψήφιος Βουλευτής Εύβοιας ΚΙΝΑΛ - 2019