Η ΕΜΕ εκφράζει την ανησυχία της μαθηματικής εκπαιδευτικής κοινότητας για τις πρακτικές που ακολουθούνται για τη στελέχωση των διευθύνσεων των Σχολικών Μονάδων.

Η δυσφορία μελών των Συμβουλίων Επιλογής που οδηγεί σε παραιτήσεις, ο ανεξήγητα μεγάλος αριθμός ενστάσεων υποψηφίων, η παρατηρούμενη εξαφάνιση ολόκληρων ειδικοτήτων από τους πίνακες επιλογής και οι συνδεόμενες με τα παραπάνω καταγγελίες για αυθαίρετο υποκειμενισμό στην προσμέτρηση τυπικών προσόντων δημιουργούν ένα κλίμα αμφιβολίας και καχυποψίας που θα πρέπει επιτακτικά να απασχολήσει την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Ειδικότερα έχει εντοπιστεί αυθαίρετη αφαίρεση μετρήσιμων προσόντων υποψηφίων, που προκύπτουν από ερευνητικές δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και από επιστημονικές ανακοινώσεις σε πρακτικά συνεδρίων της ΕΜΕ, στα οποία τηρείται καταστατικά το σύστημα κριτών και τυφλής αξιολόγησης και έχουν αριθμό ISSN. Αυτή η συστηματικά παρατηρούμενη υπαγωγή των αντικειμενικών κριτηρίων σε υποκειμενική κρίση και απόρριψη αλλοιώνει την αντιστοίχιση των τυπικών προσόντων των υποψηφίων στη βαθμολογική κλίμακα και έχει οδηγήσει σε ανεξήγητη παντελή εξαφάνιση του κλάδου των μαθηματικών από τους πίνακες επιλογής.

Η ανησυχία της μαθηματικής κοινότητας επιτείνεται από την παράβλεψη και αποσιώπηση των σχετικών καταγγελιών των υποψηφίων και από τον εφησυχασμό της ηγεσίας του Υπουργείου, που με αυτόν τον τρόπο θέτει σε δοκιμασία το κύρος της διαδικασίας και των προσώπων που καλούνται να στελεχώσουν θέσεις Διευθυντών και Διευθυντριών.

Η ΕΜΕ ζητάει την άμεση εξέταση του ζητήματος και την έκδοση σχετικής εγκυκλίου που να υπενθυμίζει τα κριτήρια και την υποχρέωση προσμέτρησης των επιστημονικών δημοσιεύσεων σε έγκυρα περιοδικά.

Στην κοινωνικά, εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά ευαίσθητη περίοδο που βιώνει το σχολείο, είναι καθήκον όλων να ενισχύουν το κλίμα εμπιστοσύνης στις Σχολικές Μονάδες και στις διοικήσεις τους.

Ακολουθείστε μας στο Google News