Οι αντιδράσεις για το έργο ανάπλασης της Λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου στη Χαλκίδα είναι ποικίλες, καθώς το φιλόδοξο αυτό σχέδιο επηρεάζει τόσο τους κατοίκους όσο και τους επαγγελματίες της περιοχής.
Το έργο, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης του Ε.Π «Στερεά Ελλάδα 2014-2020», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020 και από ίδιους πόρους του Δήμου Χαλκιδέων, περιλαμβάνει εκτεταμένες παρεμβάσεις όπως νέα πεζοδρόμια, αποκλειστικές λωρίδες ποδηλάτου, σύστημα ηλεκτροφωτισμού νέας τεχνολογίας, ράμπες για ΑμεΑ και όδευση τυφλών, καθώς και χώρους παρόδιας στάθμευσης.
Ωστόσο, υπάρχουν αντιδράσεις κυρίως από τους καταστηματάρχες και τους επαγγελματίες της περιοχής, οι οποίοι ανησυχούν για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και τις πιθανές αρνητικές επιπτώσεις στα έσοδά τους κατά τη διάρκεια των εργασιών. Επιπλέον, υπάρχουν ανησυχίες για την προσωρινή μείωση της προσβασιμότητας και τη δυσκολία στάθμευσης, γεγονός που μπορεί να αποτρέψει τους πελάτες από το να επισκεφθούν τα καταστήματα της περιοχής.
Η επικεφαλής της παράταξης της αντιπολίτευσης ΝΕΑ ΠΟΛΗ κ. Άννα Παππά σε ανάρτηση της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναφέρει:
Μετά από έξι μήνες καθυστέρησης και μία πρώτη παράταση, ξεκίνησε επιτέλους το πολυδιαφημιζόμενο έργο ανάπλασης των δύο τμημάτων της Λεωφόρου Ελ. Βενιζέλου, από την παραλία της πόλης έως το Αρχαιολογικό Μουσείο Χαλκίδας «Αρέθουσα», με συνολικό συμβατικό ποσό άνω των 5.000.000€. Ωστόσο, η έναρξη των εργασιών έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις και ανησυχίες μεταξύ των κατοίκων και των επαγγελματιών της περιοχής.

H σημερινή εικόνα της οδού Βενιζέλου
Η Λεωφόρος Βενιζέλου είναι ο πιο πολυσύχναστος και με μεγάλη κυκλοφορία δρόμος του κέντρου της Χαλκίδας. Με την έναρξη του έργου, τίθενται ξανά κρίσιμα ερωτήματα προς τη δημοτική αρχή:
- Στάθμευση και Εξυπηρέτηση Επιχειρήσεων: Τι έχει προβλεφθεί για τον τεράστιο όγκο των οχημάτων που επισκέπτονται τις επιχειρήσεις της Βενιζέλου και που θα σταθμεύουν για να εξυπηρετηθούν από τα καταστήματα;
- Ποδηλατόδρομος: Ποιο είναι το νόημα της κατασκευής ενός ποδηλατόδρομου μικρής διαδρομής στο πιο πολυσύχναστο κυκλοφοριακά δρόμο της πόλης, που δεν συνδέεται με κανέναν άλλον ποδηλατόδρομο; Γιατί δεν εξετάστηκε η εναλλακτική του ποδηλατόδρομου στην Αρεθούσης, μιας ήπιας κυκλοφορίας οδού του κέντρου που μαραζώνει από την εγκατάλειψη;
- Οικονομικές Επιπτώσεις: Τι θα γίνει με τη μεγάλη πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων της περιοχής λόγω της έλλειψης θέσεων στάθμευσης; Πώς θα επιβιώσουν αυτές οι επιχειρήσεις;
- Υπογειοποίηση Δικτύων: Γιατί δεν ασχολήθηκε καθόλου η δημοτική αρχή με την υπογειοποίηση των δικτύων της ΔΕΔΔΗΕ, όπως γίνεται σε άλλους δήμους, κάνοντας πεζοδρόμια με τις κολώνες της ΔΕΔΔΗΕ να παρεμποδίζουν την προσβασιμότητα;
- Κυκλοφοριακή Σύνδεση και Στάθμευση Μόνιμων Κατοίκων: Ποια ακριβώς είναι η πρόβλεψη για συνεχόμενη κυκλοφοριακή σύνδεση με περιφερειακά πάρκινγκ και την περιοχή, μέσω μέσων μαζικής μεταφοράς; Πού θα σταθμεύουν οι μόνιμοι κάτοικοι και εργαζόμενοι της περιοχής αφού ακυρώνονται όλες οι θέσεις στάθμευσης της οδού Βενιζέλου έως τον κόμβο του Μουσείου της Αρέθουσας;