Για επικοινωνιακούς λόγους η επίσκεψη Κεραμέως στα σχολεία του δήμου Χαλκιδέων, δηλώνει ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Βαθέος. Οι γονείς αντιδρούν για την λειτουργία του σχολείου που αυτή την δεδομένη στιγμή και εν μέσω πανδημίας, τα τμήματα είναι πολυμελή και επιπλέον οι μαθητές κάνουν μάθημα σε κοντέινερ.

Ακολουθεί η ανακοίνωση για την επίσκεψη της υπουργού Παιδείας σε σχολεία της Αυλίδας:

Η επίσκεψη της υπουργού παιδείας, Νίκης Κεραμέως, στο Γυμνάσιο Βαθέος Αυλίδας, πρώτη μέρα της επαναλειτουργίας των σχολείων μετά από 6 μήνες τηλεκπαίδευσης, συνοδεύτηκε με δηλώσεις ικανοποίησης από την υπουργό «Σήμερα είναι ημέρα αισιοδοξίας, ημέρα σταδιακής επιστροφής στην κανονικότητα, ημέρα χαράς για όλους. Εδώ είμαστε για να διασφαλίσουμε τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με όρους προστασίας και πρόληψης».

Προφανώς και η ίδια η υπουργός όπως και η κυβέρνησή της θεωρούν κανονικότητα και λειτουργία με όρους προστασίας τα 25 ή 27αρια τμήματα, τα ακατάλληλα κοντέινερ που στεγάζουν τάξεις και τις αποθήκες που χωρίστηκαν για να χωρέσουν παιδιά και όχι τα περισσευούμενα υλικά του σχολείου, θεωρούμε μείζονος σημασίας το γεγονός ότι τα παιδιά μας επιστρέφουν στο φυσικό τους χώρο.

Η επίσκεψη της υπουργού περιορίστηκε στο γυμνάσιο καθώς δεν πρόλαβε να περάσει από το λύκειο Βαθέος Αυλίδας, που μοιράζεται το ίδιο προαύλιο με το γυμνάσιο, να μιλήσει με τα παιδιά του λυκείου, να δει την κανονικότητα που επαγγέλλεται.

Η ευθύνη του υπουργείου με την απαράδεκτη, στηριγμένη σε σαθρά επιχειρήματα, εμμονή με τη λειτουργία των τμημάτων με όλα τα παιδιά, η άρνηση της συζήτησης των προτάσεων εκπαιδευτικών, γονιών, μαθητών για «σπάσιμο» των τμημάτων, λειτουργία εκ περιτροπής – όπως έγινε το Μάϊο του 2020- είναι τεράστια.

Η εκπαίδευση ξεπερνά δυο πρωτόγνωρα δύσκολες χρονιές. Μέσω σχεδιασμού, συστηματικής προσπάθειας, αλλά κυρίως συνεργασίας Υπουργείου, εκπαιδευτικών,μαθητών, γονέων, όλοι μαζί ξεπερνούμε τις δυσκολίες.

Ο σχεδιασμός τους ήταν τα παιδιά στο σπίτι για 6 μήνες μπροστά σε μια οθόνη – ίσως και κινητού- για 8 με 10 ώρες / μέρα. Η συστηματική προσπάθειά τους ήταν να δοθεί μια επιδότηση –σε λίγους – για ηλεκτρονικές συσκευές την ώρα που ξανανοίγουν τα σχολεία ή μηπως ξέρει κάτι παραπάνω η υπουργός Συνεργασία με ποιον; Μαθητές δεν άκουσε, γονείς δεν δέχτηκε, εκπαιδευτικούς αγνόησε.

Πραγματικά αποδεικνύεται ότι η επίσκεψη της υπουργού στα σχολεία γίνεται για επικοινωνιακούς λόγους, για φωτογραφίες-προβολή της αποτυχημένης πολιτικής της, παιχνιδάκια με μπάλες και όχι για διάλογο με την σχολική κοινότητα και αναζήτηση λύσεων για τα προβλήματα που, παρά το 6/μηνο lockdown, τη δεύτερη χρονιά πανδημίας, είναι ακόμα εδώ σαν να μην πέρασε μια μέρα!

Με μοναδικό γνώμονα την «ατομική ευθύνη» η Κυβέρνηση αρνείται να πάρει τις δικές της ευθύνες για:

  • Αραίωση των μαθητών ανά τμήμα
  • Προσλήψεις εκπαιδευτικών για να καλύψουν τις ανάγκες που υπάρχουν
  • Ασφαλή και με τήρηση όλων των μέτρων προστασίας μεταφορά των μαθητών με τα ΜΜΜ που εκτελούν σχολικά δρομολόγια
  • Επαναλαμβανόμενα test covid-19 από ειδικούς στα σχολεία και ειδικά σε περιπτώσεις που εντοπίζονται κρούσματα.

Ζητάμε τα σχολεία ανοικτά και ασφαλή για τα παιδιά μας.

Ακολουθείστε μας στο Google News