Η Ένωση συλλόγων γονέων και κηδεμόνων Χαλκίδας σχολιάζει τον τρόπο που διεξάγεται η τηλεκπαίδευση και να προσαρμοστεί η ύλη των μαθημάτων στη διδαχθείσα, των πανελλαδικά εξεταζομένων.

Τα σχολεία της Β΄θμιας εκπαίδευσης ξεκίνησαν την εξ’ αποστάσεως σύγχρονη εκπαίδευση εξαιτίας του γενικού lockdown. Παρόλο που υπήρχε χρόνος για να προετοιμαστούν όλοι γι’ αυτή τη μέρα η αρχή του προγράμματος στέφθηκε με απόλυτη αποτυχία.

Τα προβλήματα με τα ηλεκτρονικά μέσα, απαραίτητα για τη διαδικασία, δεν λύθηκαν με ευθύνη του υπουργείου. Υπάρχουν μαθητές που δεν έχουν ή οι συσκευές που υπάρχουν στο σπίτι δεν επαρκούν. Η πρόταση του υπουργείου για χρήση σταθερού τηλεφώνου για την παρακολούθηση των μαθημάτων ακούγεται αστεία στην ψηφιακή εποχή που η κυβέρνηση ευαγγελίζεται πως έχουμε μπει.

Τα προβλήματα της πρώτης μέρας με την κατάρρευση της πλατφόρμας webex και της σελίδας του ΠΣΔ, είναι ενδεικτικά –μαζί με τις μάσκες- της ετοιμότητας και της προετοιμασίας του υπουργείου. Η δήλωση της υπουργού ότι θα καλυφθεί η διδακτέα ύλη στις μικρότερες διδακτικές ώρες, με τις καθυστερήσεις και τα προβλήματα που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι απλά άτοπη και δεν παραβλέπουμε και το πόσο κουραστικό είναι για τα παιδιά μας η 6ωρη ή 7ωρη παρακολούθηση μπροστά σε μια οθόνη, άρα και μη αποδοτικό.

Άμεσα να δοθούν σ’ όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς τα ηλεκτρονικά μέσα που χρειάζονται.
Να μην υπολογίζονται οι απουσίες μέχρι να λυθούν, για όλους, τα προβλήματα των τεχνολογικών μέσων.
Να προσαρμοστεί η ύλη των μαθημάτων στη διδαχθείσα, ειδικά των πανελλαδικά εξεταζομένων.

Ακολουθείστε μας στο Google News