Ερώτηση στη βουλή σχετικά με την κατάργηση δρομολογίων του προαστιακού σιδηροδρόμου και δη στη γραμμή Αθηνών-Κορίνθου-Άργους-Ναυπλίου, κατέθεσε ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Παναγούλης Στάθης.

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Γιάννης Μπουροδήμος, Υποψήφιος Βουλευτής Εύβοιας ΚΙΝΑΛ - 2019

ΘΕΜΑ: Περί κατάργησης δρομολογίων Προαστιακού Σιδηροδρόμου και δη στη    γραμμή Αθηνών – Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου.

Η γραμμή Αθηνών – Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου παρουσιάζει τεράστιο τουριστικό ενδιαφέρον, λόγω ότι στην περιοχή αυτή ενυπάρχουν μοναδικά Μνημεία Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος (Μυκήνες, Τίρυνθα, Ακρόπολης Άργους, Επίδαυρος) τα οποία ετησίως προσελκύουν το ενδιαφέρον εκατομμυρίων Ελλήνων και Ξένων τουριστών.

Επιπλέον, εξυπηρετείται η διακίνηση των προϊόντων, μίας εκ των πλέον πλουτοφόρων περιοχών της Χωρας.

Τα οικονομικά στοιχεία του ΟΣΕ δείχνουν ότι η καθιέρωση δρομολογίων στις προαστιακές γραμμές του Σιδηροδρομικού δικτύου της Χώρας, όχι μόνο είναι κερδοφόρες, πέραν των άλλων ωφελειών (περιβάλλοντος, εισροής συναλλάγματος, αποσυμφόρησης των αστικών κέντρων, οικονομικής αναζωογόνησης των περιοχών στις οποίες διέρχεται το συγκεκριμένο δίκτυο κλπ), συμβάλλουν καθοριστικά στην οικονομία της Χώρας (διακίνηση επιβατών, σημαντική αν όχι καθοριστική στην τουριστική ανάπτυξη και την καθόλου διακίνηση του εμπορίου) και αποτελούν τον ασφαλή δείκτη κερδοφόρου αναζωογόνησης του Σιδηροδρομικού δικτύου.