Ο Επιμελητηριακός σύμβουλος Γιάννης Μαραγκός για την προσπάθεια που έκανε όλο αυτό το διάστημα το Επιμελητήριο Εύβοιας για την τουριστική προβολή του νομού.

Κατά την διάρκεια της καραντίνας λόγω COVID -1 αλλά και στην αρχή της επανόδου στη κανονικότητα η Εύβοια και όταν αναφέρομαι στην Εύβοια, φυσικά εννώ και την Σκύρο, έδειξαν γρήγορα αντανακλαστικά ως προς την επανεκκίνηση της οικονομίας.

Πολύ γρήγορα Αντιπεριφέρεια, Δήμοι, Ένωση Ξενοδόχων, Ομοσπονδία Τουριστικών καταλυμάτων και Επιμελητήριο έδωσαν μεγάλη βαρύτητα στον τουρισμό.

Το Επιμελητήριο λόγω της ιδιαίτερης κατάστασης που θα επικρατούσε την φετινή σεζόν, ανέτρεψε τον αρχικό σχεδιασμό και στράφηκε κυρίως στον εσωτερικό τουρισμό δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο λεκανοπέδιο της Αττικής.

Το Επιμελητήριο μας και αναφερόμενος στο Επιμελητήριο εννοώ όλα τα μέλη του Δ.Σ. 21 τον αριθμό, αλλα και οι υπηρεσιακοί υπάλληλοι χωρίς να έχουν ως πρώτο μέλημα την προβολή τους αλλά το αποτέλεσμα, υπέρβαλαν εαυτούς για το καλύτερο
δυνατό αποτέλεσμα.

Η καμπάνια προβολής που σχεδιάστηκε μέσω τηλεοπτικών σταθμών, Ραδιόφωνα, εφημερίδες και άλλων μέσων ενημέρωσης πανελλαδικής εμβέλειας έφεραν την Εύβοια στην πρώτη γραμμή τονίζοντας τις φυσικές ομορφιές της και όχι μόνο.

Η υπεύθυνη τουρισμού του Επιμελητηρίου Βιβή Μπουραντά που νυχθημερόν είχε όλο το βάρος προγραμματισμού και συντονισμού αυτό το διάστημα χωρίς να αναζητά την προσωπική της προβολή, χωρίς να την βλέπουμε στους τηλεοπτικούς δέκτες
και χωρίς να την ακούμε στα μικρόφωνα των ραδιοφώνων, έκανε ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό ώστε η Εύβοια να καταστεί τουριστικός προορισμός για τους Έλληνες το φετινό καλοκαίρι και όχι μόνο.

Φυσικά η προσπάθειες κυρίως της υπεύθυνης τουρισμού του Επιμελητηρίου αλλά και όλου του Διοικητικού Συμβουλίου του Επιμελητηρίου δεν σταματούν εδώ.

Είναι μία προσπάθεια όλων και έτσι θα συνεχίσουμε.