Διπλάσιο ή και πολλαπλάσιο πλέον το κόστος για ένα τηλεφωνικό ραντεβού στο Νοσοκομείο Χαλκίδας. Ενώ από το Νοέμβριο του 2020 το κόστος για το πενταψήφιο 14970 ήταν 0,65€ ανά κλήση από σταθερό και 0,68€ ανά κλήση από κινητό, το Φεβρουάριο του 2023 ο αριθμός εξυπηρέτησης άλλαξε στο 14960 το οποίο έχει χρέωση 0,75€ ανά λεπτό από σταθερό και 1,10€ ανά λεπτό από κινητό. Ακόμα πιο σημαντικό και από την εμφανή αύξηση του κόστους (πάνω από 60% στο κινητό) είναι ότι ενώ η χρέωση γινόταν ανά κλήση πλέον γίνεται ανά λεπτό. Σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς ένα τηλεφωνικό ραντεβού μπορεί να διαρκέσει από 1.5 λεπτό της ώρας έως και 15 λεπτά.
Προφανώς για να μειώσει τις αντιδράσεις δόθηκε σε λειτουργία και δεύτερη πιο “οικονομική” επιλογή με δεκαψήφιο (8505000856) αυτή την φορά αριθμό και λειτουργία Δευτέρα – Παρασκευή και μεταξύ 9:00 και 17:00. Το κόστος εδώ είναι στα 0,53 € ανά λεπτό από σταθερό και 0,55€ ανά λεπτό από κινητό. Ακόμα και αν εδώ φαίνεται ότι το κόστος είναι μικρότερο από το παλιό πενταψήφιο, δεν ισχύει καθώς και εδώ η χρέωση είναι ανά λεπτό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δόθηκε δυνατότητα για δωρεάν προγραμματισμό ραντεβού online μέσω αντίστοιχης φόρμας εδώ https://randevou.chalkidahospital.gr/.
Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο πρόβλημα ίσως είναι ότι η διαθεσιμότητα των ραντεβού ανοίγει για ένα μόνο μήνα οπότε και στις ειδικότητες που είτε έχουν έλλειψη γιατρών είτε υπάρχει μεγάλη ζήτηση τα ραντεβού εξαντλούνται από την πρώτη ημέρα. Μάλιστα όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω σε δοκιμή μας σήμερα 1 Μαρτίου 2023 το σύστημα μας ενημερώνει ότι μπορούμε να κλείσουμε ραντεβού μόνο μέχρι τις 31/03/2023 με τα ραντεβού όμως αυτά στην πλειονότητα των ειδικοτήτων να έχουν εξαντληθεί από την 1η Φεβρουαρίου οπότε και έγιναν διαθέσιμα.
Όποιος προσπαθεί τις τελευταίες ημέρες να κλείσει ραντεβού θα δει αρκετά αυξημένο τον λογαριασμό του τηλεφώνου του καθώς με τα ραντεβού εξαντλημένα και μη γνωρίζοντας πότε ανοίγουν τα καινούργια θα χρειαστεί αρκετές κλήσεις χωρίς να είναι εξασφαλισμένο ότι θα πετύχει και το πολυπόθητο ραντεβού καθώς ακόμα και η ενημέρωση από τον τηλεφωνητή ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο ραντεβού, ότι δεν έχουν ανοίξει ακόμα τα καινούργια ή ότι έχει πρόβλημα το σύστημα, χρεώνεται κανονικά.
Ακολουθείστε μας στο Google News