Ο πρώην υφυπουργός και βουλευτής Εύβοιας Συμεών Κεδίκογλου για το σποτ του Υπουργείου Τουρισμού.

Η κυβέρνηση αποφάσισε έκτακτη καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό. Αποφάσισε να ιδιωτικοποιήσει τη διαφημιστική δαπάνη του Δημοσίου που αφορά τον ΕΟΤ και τις 13 περιφέρειες, δίνοντας με απευθείας ανάθεση(!) 32 εκ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρία γνωστών συμφερόντων. Αυτό έγινε και η αιτία για τέσσερα μέλη του ΔΣ του ΕΟΤ να υποβάλλουν τις παραιτήσεις τους καθώς ήταν έκθετα σε πιθανή καταγγελία. Η κυβέρνηση κατόπιν αυτού για νομική κάλυψη πέρασε πράξη νομοθετικού περιεχομένου-ΠΝΠ. (Βλ. δημοσίευμα της συντηρητικής «Εστίας»)

Η καμπάνια ως προς το περιεχόμενο αυτό καθ´αυτό χαρακτηρίζεται από προχειρότητα τουλάχιστον (αρπαχτή το λέγαν παλιά).
-Το σλόγκαν είναι κλεμμένο από καμπάνια οίκου καλλυντικών προ τριμήνου
-Η ιδέα που περνά ότι μπορείς να ζήσεις την Ελλάδα όπου κ αν βρίσκεσαι είναι ευνόητα λάθος,
-Δεν προβάλλεται το συγκριτικό για φέτος πλεονέκτημα μας έναντι των ανταγωνιστών, αυτό της ασφάλειας
-Το δε σποτάκι με την πανέμορφη παραλία μεν είναι επιπέδου σχολικού project δε..
Κατόπιν αυτών δικαιούμαστε να δώσουμε και μεις ένα σλόγκαν για την καμπάνια: η επιστροφή των τρωκτικών Νο2.