Τουρισμός

Το Επιμελητήριο Εύβοιας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς διοργανώνει τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020 εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Τουριστικό Μάρκετινγκ» διάρκειας 8 ωρών.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η εκτενή και ολιστική εκπαίδευση στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ Υπηρεσιών με ειδίκευση στον Τουρισμό. Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και εστίασης.

Ενότητες σεμιναρίου
1. Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ και το Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών
2. Σχεδιασμός Στρατηγικής Μάρκετινγκ και Πωλήσεων για Υπηρεσίες
– Ανάλυση Αγορών, Positioning και Branding
– Ανάπτυξη Στρατηγικής και Μίγματος Μάρκετινγκ
– Προώθηση και Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
3. Ηλεκτρονική Στρατηγική Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
– Ηλεκτρονική Στρατηγική στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
– Social Media & Reviews στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις
– Ανάλυση Επιτυχημένων Περιπτώσεων Ηλεκτρονικής Στρατηγικής ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.

Τόπος διεξαγωγής: Επιμελητήριο Εύβοιας, Ελ. Βενιζέλου 12, 2ος όροφος / Διάρκεια: 8 ώρες (10:00 – 18:00).

Η Αίτηση Συμμετοχής υποβάλλεται ως εξής :
Α) Ηλεκτρονικά στα email: info@eviachamber.gr ή anagnos@eviachamber.gr.
Β) Με Fax στο 2221080918.
Γ) Στο Επιμελητήριο.

Στην αίτηση συμμετοχής πρέπει να δηλωθούν τα εξής : Επωνυμία επιχείρησης, Αντικείμενο Δραστηριότητας, Όνομα, Επώνυμο, Τηλέφωνο κινητό, Τηλέφωνο σταθερό, Email.

Για τη συμμετοχή θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας καθώς ο αριθμός θέσεων είναι περιορισμένος.

Εισηγήτρια θα είναι η Δρ. Γεωργία Ζούνη.

Βιογραφικό: Η Δρ. Γεωργία Ζούνη διδάσκει Τουριστικό και Πολιτιστικό Μάρκετινγκ στο νεοσύστατο Τμήμα Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και στα μεταπτυχιακά Προγράμματα MBA Τουρισμού του Πανεπιστημίου Πειραιώς, στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Πολιτιστική Διαχείριση του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών με το University of Kent, και το Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, μιας και κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ.

Από το 2014 ασχολείται και με την ανάπτυξη του Προγράμματος εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πειραιώς στη Διοίκηση και Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων. Έως σήμερα έχει συμβάλλει στην ακαδημαϊκή κοινότητα με επιστημονικές εργασίες σε διεθνή περιοδικά, εκδόσεις, κεφάλαια σε βιβλία μετά από κρίση και συμμετοχή σε διεθνή συνέδρια Μάρκετινγκ και ως reviewer στις κορυφαίες ενώσεις του Μάρκετινγκ & του Μάνατζμεντ παγκοσμίως. Είναι μέλος Διεθνών (American Marketing Association, European Marketing Academy) κι Ελληνικών Ενώσεων (Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, Οικονομικό Επιμελητήριο, Ελληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων, κλπ).