Την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2021 παρουσιάστηκε το σχέδιο για την 3η φάση ανασυγκρότησης και αναγέννησης της Βόρειας Εύβοιας, σε σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο μέγαρο Μαξίμου.

Παρουσιάστηκε το πλάνο για την εκπόνηση δεκατεσσάρων μελετών, οι οποίες αφορούν στη συνολική ανασυγκρότηση της περιοχής και δεν θα κοστίσουν στο ελληνικό Δημόσιο, αλλά χρηματοδοτούνται από χορηγούς και θα είναι έτοιμες έως τον Σεπτέμβριο του 2022. Το σημαντικότερο σχέδιο που παρουσιάστηκε είναι η χάραξη του νέου δρόμου που θα διαπερνά τη βόρεια Εύβοια, ο οποίος θα ξεκινά από τη Χαλκίδα και θα φθάνει έως την Ιστιαία.

Στόχος είναι να μειωθεί ο χρόνος μετάβασης από την Χαλκίδα στην Στροφυλλιά κατά μισή ώρα, ενός έργου που θα ανατρέψει τα δεδομένα της προσβασιμότητας στην βόρεια Εύβοια. Αυτόν τον οδικό άξονα ονόμασε στην παρουσίαση του στην κυβέρνηση “καταλύτη” ο Σταύρος Μπένος. Ο τελευταίος έχει ηλικία 100 ετών, με μία βελτίωση στο κομμάτι που οδηγεί στον Άγιο από τα Ψαχνά ως το Προκόπι.

Παράλληλα συνεχίζονται τα έργα συντήρησης, βελτίωσης και δια πλάτυνσης τμημάτων της Εθνικής Οδού από Χαλκίδα προς Βόρεια Εύβοια. Μετά από δεκαετίες ο δρόμος από το ύψος του Κυπαρισσίου μέχρι και τον Νέο Παγώντα, σε ένα συνολικό μήκος 10 χιλιομέτρων, απέκτησε μία επιπλέον λωρίδα, νέα ασφαλτόστρωση, διαγράμμιση και σήμανση. Ενώ πριν λίγους μήνες ξεκίνησαν έργα για την βελτίωση – διαπλάτυνση τμημάτων μήκους άνω των 2 χιλιομέτρων, από το Νέο Παγώντα έως την περιοχή «Δερβένι».

Ο Βόρειος Οδικός Άξονας Ε.Ο.77 Χαλκίδα-Ιστιαία μήκους 143 χλμ., είναι χαρακτηρισμένος ως δευτερεύουσα Εθνική Οδός και αποτελεί την κύρια συνδετήρια αρτηρία μεταξύ της Κεντρικής και Βόρειας Εύβοιας, με ιδιαίτερα αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο.

Παράκαμψη Χαλκίδας

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά τις διαδικασίες για τον διαγωνισμό που σχετίζεται με την «Παράκαμψη Χαλκίδας και Παράκαμψη Ψαχνών», που μπορεί να φτάσει σε προϋπολογισμό στο σύνολό του ακόμα και τα 200 εκατ. ευρώ και θεωρείται σημαντικό για την ευρύτερη περιοχή. Η παράκαμψη της Χαλκίδας και των Ψαχνών, συνολικού μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων, θα αποτελέσει σημαντική αναβάθμιση του οδικού δικτύου της Εύβοιας, ενώ θα συμβάλλει καθοριστικά στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού των δύο πόλεων.

Ακολουθείστε μας στο Google News